Konferenciaterem
A Hotel Aurora**** a pihenésen és a kikapcsolódáson túl lehetőséget biztosít konferenciák, tréningek, szakmai bemutatók, előadások, illetve családi rendezvények, csapatépítő tréningek, céges partik lebonyolításához, maximum 140 főig.
A földszinten található terem 230 m2, de adottságai lehetővé teszik a kisebb szemináriumok egyidejű lebonyolítását is, hiszen az elválasztófal segítségével szeparálni is tudjuk a termet két kisebb 115 m2-es helyiségre. A konferenciaterem természetes és mesterséges fénnyel egyaránt megvilágítható, a légkondicionálás biztosított.
A rendezvények résztvevői számára kedvezményes szobaárakkal is készültünk, szállodánk 80 szobával, és hangulatos wellness részleggel várja a kedves vendégeket, hogy összekössék a kellemest a hasznossal.
Választható elrendezések és befogadóképesség:
Terem | Alapterület | Széksorosan | U alak | Iskolapados | Ültetett vacsora (sorasztal) |
Egész terem | 230 m2 | 140 fő | - | 90 fő | 120 fő |
Egy oldal | 115 m2 | 70fő/oldal | 40fő/oldal | 45 fő/oldal | 60 fő/oldal |
Terembérleti díjaink:
20.000.-Ft/óra, ami tartalmazza a technikai felszereléseket:
- beépített projektor (2 db – egyidejűleg is használható) – beépített HDMI kábellel
- Beépített vetítővászon (2 db – egyidejűleg is használható)
- 1 db flipchart tábla
- 1 db szónoki pult (1 fix mikrofon, 1 mobil)
- Wi-fi
Catering:
A rendezvények alatt az alábbi cateringet biztosítjuk a résztvevőknek:
- Alap kávészünet
- kávé
- üdítő, ásványvíz
- sós-édes sütemények
- Ára: 2.800.-Ft / fő
- Svédasztalos ebéd vagy vacsora (30 fős létszám felett)
- 2 leves
- 4 főétel
- 1 desszert
- salátabár
- 1 üdítő vagy ásványvíz
- Ára: 5.500-Ft / fő
Áraink tájékoztató jellegűek, rugalmasan alkalmazkodunk az egyéni igényekhez. Az árváltoztatás jogát a megrendelt szolgáltatások ismeretében fenntartjuk!
Bővebb tájékoztatást az alábbi elérhetőségeken kérhet:
Orliczki Anett
Tel: +36 46 501 055 vagy +36 30 152 74 22 (munkanapokon 09.00-16.00 között)
E-mail: sales@hotelaurora.hu